• Aktuální nabídka

Chatový tábor Protivanov - Agenti B.A.V.I.

Agenti B.A.V.I.

• datum:
  • cena: od 4 200 Kč

Hlavní vedoucí je Renata Švubová - zkušená táborová vedoucí s dlouholetou praxí s CK BAVI a majitel CK BAVI Viktor Kohout.

Program: Agenti B.A.V.I

Kdo kdy nechtěl být alespoň na chviličku tajným agentem? Toto léto se to může každému malému agentovi splnit. V našem sídle Protivanov se nachází tajné sídlo organizace B.A.V.I. vedené "ředitelem" Viktorem Kohoutem a jeho zástupkyní Renatou Švubovou. Jejich agenti se snaží vždy vyřešit veškeré problémy na naší  i jiné planetě. Často museli povolat hrdiny z celého světa. Vznikla tak  tajná složka Avengers, která nenechá žádné zlo proniknout na naši planetu. Pokud se chceš přidat k našim tajným agentům nebo se dokonce stát jedním z Avengers, nebudeš litovat. Proděláš tajný výcvik pro všechny agenty a můžeš pomoci ochránit planetu Zemi.

Chatový tábor Protivanov

klasický tábor s celotáborovou hrou

Tábor ve velkém stylu s mnoha zaměřeními. Zábava, sport, tanec, naučné programy, turistika, zpívání, turnaje, večerní programy a legrace. Možnost výletů do Westernového světa nebo do Moravského krasu.

Popis: jedná se v naší nabídce o osvědčené atraktivní místo z minulých let, které nás ohromilo svým pěkným přírodním prostředím, ale i rozmanitými možnostmi využití areálu. Je to takové naše království, kde nikoho nerušíme a nikdo neruší nás. Dětem se zde líbí a to je i důkaz v tom, že v minulých letech byl vždy tábor rychle obsazen. Areál rekreačního střediska v Protivanově leží v krásném prostředí Drahanské vrchoviny. Rekreační středisko položené do romantické přírody je složené z hlavní budovy, společenských místností a chatek. V oploceném a v noci plně osvíceném areálu máme rybník (možnost koupání a lodiček), hřiště, stolní tenis, šipky, ruské kuželky, klubovny, bufet a společné sociální zázemí.

Program: kromě turnajů a osvědčených her bude rozšířen o činnosti, které děti přivedou do světa

fantazie a pomohou dětem ukázat důležité hodnoty dnešního světa. Tábor je vhodný i pro děti, které jedou na tábor prvně. Mimo jiné: Bohatý program - závody, soutěže, diskotéky, táboráky, parodie na TV pořady, výlety, taneční průprava - aerobic, disko, letní kino, sportovní aktivity: koupání, basketbal, floorbal, softbal, kopaná apod. Jedná se hlavně o celodenní show v mnoha podobách. Vhodné pro děti, které mají rády legraci a chtějí být její součástí. Jako zpestření programu zveme zajímavé hosty, hasiče a nebude chybět letní kino. I letos bude opět zařazena tzv. AKCE - vyber si a běž. Děti si mohou dopoledne vybrat z několika možností programů dle svého vlastního zájmu (floorbal, fotbal, stolní tenis, korálky, kvízy, vzduchovka, volejbal, výtvarné práce, petanque, baseball, sebeobrana, moderní tance, aerobic apod.)

Stravování: plná penze s pitným režimem - domácí strava 5x denně, bufet v režii CK BAVI.

Ubytování: 4lůžkové chatky a zděné sruby vybavené peřinou nebo spacákem, polštářem. (přesto doporučujeme vlastní povlečení nebo vlastní spacák). Budova a společné soc. zázemí.

V ceně: 9x nocleh, 10x strava s pitným režimem, balíček na cestu, programové zajištění, doprava z Olomouce, Litovle, Prostějova a okolí, zajímavý host (hasiči, letečtí modeláři, lanová centra), odměny, pojištění CK, DPH

Poznámka: možnost i individuální dopravy (Olomouc - Prostějov - směr Boskovice - Protivanov - za obcí Protivanov je po cca 500 m po pravé straně areál. Pro větší skupiny - doprava dohodou!

Slevy: při objednávce s úhradou celé částky do 20.2.2018 se poskytuje sleva 300 Kč za dítě. Při objednávce jednoho dítěte na více turnusů z nabídky táborů CK BAVI poskytujeme u druhého turnusu navíc ještě slevu 150 Kč (tato sleva není časově vázaná).

Příplatky: výlety: Western City nebo Moravský kras 250 Kč (zahrnuje dopravu a vstup), úhrada výletu u autobusů při odjezdu dle zájmu. Výlety budou uvedeny v posledních pokynech, které obdržíte před odjezdem. Pro děti, které nebudou mít zájem o výlet autobusem, bude uspořádán výlet „pěškobusem za pokladem“.

Pojištění: 180 Kč / 10 denní turnus. Jedná se o pojištění proti stornu - Uniqa - trvalé následky úrazu, zavazadel a storna (v případě, že dítě nenastoupí kvůli nemoci na tábor) - nutno sjednat při objednávce tábora!

Vzkazník

• Alenka Kořínková
  • |

Ahoj Ali, tak mi se dnes vracíme domů, užij si poslední dny a v pondělí se na tebe těšíme, máma, táta Lucka atd.

• Casey Mosslerová

Ahoj zlatíčlo, posílám moc pozdravů, už se na Tebe moc těším, už jen dva dny a budeš doma. Užij si poslední dny . Ahoj babi

• Patricie Mlčochová
  • |

Ahojky Patričko, viděla jsem, že Jste si výlet skvěle užili!!!
Doufám, že si užíváš a máš spoustu nových kamarádů. My už se na Tebe všichni moc těšíme!!!!!!!!!!Zdraví Tě mamka, Valča, Justýnka, Lukáš, Lucy, Dasty, Kuky...

• Marťa Kupec
  • |

Ahoj Marťo, doufám, že sis užil včerejší výlet! Dnes jedeme s Oslíkem na houby, tak snad najdeme aspoň na kulajdu. Zdraví tě babička, Oslík, tetička, strýc a zvířátka! Máme tě rádi, broučku! Máma

• Agenti

Hlášení z tábora.
Dnešní den byl ve znamení cestování. Vydali jsme se s našimi agenty prozkoumat okolí. Jedna skupina se vydala do Moravského krasu,kde navštívila Kateřinskou jeskyni, poté přírodovědecké muzeum a po svačince jsme se vydali na výšlap k propasti Macocha. Druhá skupina se vydala do westernoveho městečka,kde viděli jak vypadal život na divokém západě,mohli si vyzkoušet různé aktivity a navštívit představení. Poslední skupinka se vydala pěšky k rybníku Suchý. Po příjezdu do tábora a po skvělé večeři(kuřecí řízek a brambory) následoval táborak zakončený noční hrou. Pro mladší byla připravena stezka odvahy a pro starší akční hra mimozemšťan. Renča

• Maty Kuběnka

Ahoj Maty,
Jsem ráda, že jsem tě viděla na tolika fotkách, nejvíc samozřejmě s balonem. Nestíhám včas psát do vzkazníku, zaměstnává mě Bea, která včera chytla nějakého bacila. Užij si další skvělou zábavu, počasí má přát. Pozdravy od všech posílá mamka

• Magdaléna Ederová
  • |

Ahoj Madli, díky moc za pohled dnes dorazil (v pátek). Máme spoustu zážitků s kunou, ježkem, strakapoudem a mravencema ...budu Ti pak vyprávět. Táta zítra veze Fabika a babičku na chalupu, ale já asi zůstanu doma, nějak se mi nechce. Fabík pro Tebe má jedno sportovní překvapení, ale na to si budeš muset ještě počkat, protože na chalupě zůstane celý týden. Káťa přijede až těsně než pojedeme do Brandýsa. Měj se parádně a uživej!! Hoj ahoj máme a táta, Fabík spící

• Zuzanka Labounková

Ahoj Zuzi, Davídek byl dnes zase na převazu a krásně se hojí. Teď si u televize trhá zub. Užívej sluníčka a zábavy. Maminka a kluci.

• Barunka Mlčochová
  • |

Ahojky Barunko, dostali jsme dopisy díky za srdíčka a smajlíky
Laskonka je v pořádku, Julinka měla dnes závěrečnou jízdu, jela sama mezi kužely přes celou arénu na Aronovi . Prohlížela
jsem teď fotky z Vašeho tábora a ty diskotéky Ti tedy Juli závidí.
Užívej si, v sobotu a neděli má být hezky. Moc zdravím taky děda a Mira - děkuje za dopis.

• Catherine Dvorská
  • |

Ahojky. Až Ti to přeloží Ema :-). Salut Catherine. Aujourd'hui nous sommes allés 30 km sur un vélo. Et dimanche, nous allons à vélo à Drinov, qui est d'environ 60 km. Nous sommes impatients de vous. Nous vous aimons. Papa et maman