• Aktuální nabídka

• cena: od 4 900 Kč

K dispozici 1 místo!!!

Chatový tábor Heroltice -  OLYMPIC GAMES

Hlavní vedoucí je Mgr. Tereza Knittlová - Zkušená táborová vedoucí s dlouholetou praxí

Termín: 17.7. - 26.7. 2021 (10 dní) Cena: 4.900 Kč věk: 6-15 let

Program: Sportovní bohové sestoupí z Olympu a před dalekou cestou do Japonska na letní olympijské hry stráví aklimatizací v Herolticích! Jako přípravu na Tokio uspořádají Heroltické předeHry. Aklimatizace před olympiádou není pro bohy jen tak - u některých soutěží zapomněli za 5 let pravidla, takže budou trochu mimo, než si zase vzpomenou. Někteří bohové za 5 let zlenivěli a tak tréninky na běžecké disciplíny proběhnou pouze u videa. Soutěž jachet proběhne v bazénu a softball budeme hrát s tvrdými míčky, ve střelbě si pak ze sebe budeme střílet navzájem, turnaj v Golfu sponzoruje Volkswagen, na trampolíně nebudeme skákat, ale pouze polehávat. Na pláži si budeme číst a ne hrát volejbal. Místo moderního pětiboje zařadíme starobní čtyřboj.
Heroltické olympijské předeHry budou probíhat pod záštitou bohyně Téresis, trénovat budou bůh a běžec na nejdelší tratě Zip, božská koulařka Janča, žhavé výstřely při sportovní střelbě zamíří Adam, choreografii akvabelám připraví Lůďa, Míša si to hodí, sportovním manažerem, kondičním trenérem a kustodem je Vinci, lékařskou péči a rehabilitace zajístí lékařská bohyně Barča. Těšíme se se všemi na viděnou na zahajovacím ceremoniálu 17.07.2021!

Chatový tábor Heroltice - dětský tábor u řeky Svratky v lokalitě Šárka blízko Tišnova

- doporučený věk: 6 - 15 let

- celotáborová motivační hra i zájmové aktivity v rámci Vyber si a běž, komornější počet dětí

- vhodné i pro malé děti a děti, které jedou na tábor prvně

- pro horší počasí velký párty stan, který pojme celý tábor

- bazén s protiproudem a krásné sociální zázemí

- nádherná příroda

Popis: tuto osvědčenou lokalitu jsme zařadili opět do nabídky vzhledem k velké oblíbenosti. Krásné středisko blízko Brněnské přehrady. Počet míst omezen na 90 dětí. Rekreační areál se nachází asi 25 km od Brna směrem na Tišnov.

Ubytování: ve 4lůžkových chatkách s el. (92 míst), moderní umývárny v nerezu, toalety, nově velký párty stan pro celý tábor v případě deštivého nebo naopak hodně slunečného počasí.

Pro volný čas: středisko poskytuje možnost táboráků, ruské kuželky, stolní tenis, hřiště na plážový volejbal, streetballový koš, projížďky na lodičkách, petangue, sportovní půjčovna a bazén 10x5m (protiproud, noční osvětlení)

V ceně: 9x nocleh, 10x strava 5x denně s pitným režimem, programové zajištění, doprava z Olomouce, Litovle, Prostějova a Brna, bazén, odměny pro děti, pojištění CK, DPH.

Pojištění: 180 Kč - Jedná se o pojištění proti stornu - Uniqa - trvalé následky úrazu, zavazadel a storna (v případě, že dítě nenastoupí kvůli nemoci na tábor) - nutno sjednat při objednávce tábora.

Vzkazník

• Ondra Hamzík

Nazdááár :-)
tak rybičky jsou boží :-) včera jsme s Evčou vyčistily, bylo tam moc jídla....krmit max 1 denně..... Filtr filtruje, krásná čistá voda...jinak práce, Lucka venek, Mia řádí, Pompo kouše klec...takže klasika....dnes skočím na poštu ju:-)
Moc zdravíme mamka

• Maty KOBZA
  • |

Ahoj Maty, dnes jsi byl i na pár fotkách-super. Už jste za půlkou tak si to užívejte. Viki spí každý den do 10,30. Zítra jde k babi J na oběd. Potom víken a uvidíme se. A klidně si vem i jiné boty :-)
MTR

• Adélka Plášková

Ahoj Koblížku,
Nemůžeme se nabažit fotek, jak parádní to tam máte. Zábava po celý den. Táborák, kytara... Co já bych za to dala. Moc se těším, až mi budeš všechno vyprávět. Užívej dalšího krásného dne. Moc na tebe myslíme. Velikánskou pusu posílá mamka a taťka

• Laura a Linda Maliňákovy od tety Leni
  • |

Ciao Linduško a Laurinko! Moc Vás se strejdou zdravíme, koukali jsme na fotky a vypadá to, že se máte hezky! Ta kaligrafie a fotky z dronu jsou super, doufám, že uvidíme i to divadlo! Zachýnek se chodí mazlit v 5 ráno, objevuje náš byt a včera se schoval tak dobře, že jsme ho deset minut nemohli najít!!! Pán se ukázal až jsme ho nalákali na tyčinku! Moc si to tam užijte, už se na Vás těšíme, pusu od tety Leni a strejdy Rada

• Luky Hroščaník

Ahoj Luky
Teď jsem prohlédl spoustu fotek ze včerejšího dne. Jsi tam vidět z vesela a s palcem nahoru a to jsme s maminkou moc rádi. My pokud vše půjde jak má tak dnes už budeme spát na domečku. Ty si užívej. Už jste v druhé polovině. Zdravi táta a máma.

• Ludek Bejcek
  • |

Pro Bejček David, Bejček Adam a Bachel Daniel - zdar borci !!!
Koukáme s mámou na fotky a máme radost, že máte radost, že jste na táboře !! Užívejte a už se brzo uvidíme !!

• HLÁŠENÍ VEDOUCÍHO

Milí rodiče,

dnešní den byl poměrně chladný, a tak bylo nutné na dopolední procházku lesem spojenou s olympijskou vyhledávací hrou navléci dlouhé kalhoty a mikiny. Odpoledne ale už vyšlo sluníčko a tak všech 6 vlakových souprav, které vyrazily ze stanice Jídelna hlavní nádraží, muselo dost funět, aby odtáhlo náklad všech táborových cestujících. Po zavezení vlakových souprav do depa následovla kaligrafie vlastními těly (foto z dronu). Den byl pak završen večerním programem v podobě Olympijského kvízu, kde se hloubkově prověřily znalosti táborníku, příp. tam kde nebylo co ověřovat, se dozvěděli něco nového (témata: dopravní značky, hudba, korona, tábory, Japonsko, Olympijské hry).

Zítra oddíly předvedou divadelní hru, kterou budou secvičovat a v případě hezkého počasí také budou prezentovat svou sestavu v synchronizovaném plavání.

Lůďa, vedoucí oddílu Plážáci v kopačkách

• Viktorie Leznová

Ahoj Vikoušku,
těď jsem zjistila, že jsem Ti poslala oba pohledy bez známek. Vůbec nevím, jestli ti dorazí....
Odpoledne jsme byli na Rybníku na kávičce a natrhat angrešt. Viděla jsem Tě hrát volejbal tak snad ti to šlo. Zatim se měj a užívej pa m+t.

• Laura Mlcochova
  • |

Ahoj lasko nase!!! Snad se mas dobre a uzivate srandy! Pocasi nic moc podle billy mikiny,tady je pocasi taky jak na houpacce. Jako by se leto nekam ztratilo. Jsem stasna ze jsou bryle podle fotek jeste cele,davej na ne pozor. Musite mit super program,fotky vypadaji "Paradne" jak by rekl Tominek :-) tady nic noveho,zadny horky drb ti bohuzel nepredam :-) uzivej!!!! Znoznujeme te a posilame hubany :-*

• Nikolka Králíková

Ahoj Nikolko, nebo spiš čumáku můj :-) Tak už máš pár dní zasebou. Doufám že si to tam pěkně užíváš a máte tam veselo. Dnes jsem mluvil s klukama tak snad nám to naše toulání nakonec vyjde. Mám tě také moc pozdravovat od Monči. Už se mi stýská a těším se. Posílám pusu táta