• Aktuální nabídka

Hlavní vedoucí je Jitka Přivřelová

Termín: 29.6.- 8.7. 2019 (10 dní) Cena: 4.600 Kč věk: 7-15 let

Program: HEROLCOOL
Žijeme v době, kde si dnešní děti i mládež neumí svůj život bez telefonu představit. O aplikacích jako instagram, facebook a dalších ani nemluvě. Rozhodli jsme se, že půjdeme s dobou. Budeme se inspirovat moderními trendy. Neznamená to však, že právě již zmiňované telefony budeme používat. Ale pokusíme se nejen virtuální prostředí přenést do reality. Nebudeme se přece spolu navzájem bavit přes displeje.
Pro děti máme nachystáno plno nových i osvědčených zábavných her a soutěží. Nebudou chybět diskotéky, táboráky. K dispozici je bazén, párty stan, moderní sociální zařízení. Jíťa a její zkušený tým vedoucích se se svým akčním, pestrým a zábavným programem – který jistě nebude nudit - bude na všechny těšit. BUDE TO PROSTĚ COOL!

Chatový tábor Heroltice - dětský tábor u řeky Svratky v lokalitě Šárka blízko Tišnova

- doporučený věk: 7- 15 let

- celotáborová motivační hra i zájmové aktivity v rámci Vyber si a běž, komornější počet dětí

- vhodné i pro malé děti a děti, které jedou na tábor prvně

- pro obrovskou oblibu a zájem o tuto lokalitu jsme vzali středisko skoro na celé prázdniny

- možnost doobjednání výletu u busu

- pro horší počasí velký párty stan, který pojme celý tábor

- bazén s protiproudem a krásné sociální zázemí

- nádherná příroda

Popis: tuto osvědčenou lokalitu jsme zařadili opět do nabídky vzhledem k velké oblíbenosti. Krásné středisko blízko Brněnské přehrady. Počet míst omezen na 90 dětí. Rekreační areál se nachází asi 25 km od Brna směrem na Tišnov.

Ubytování: ve 4lůžkových chatkách s el. (92 míst), moderní umývárny v nerezu, toalety, nově velký párty stan pro celý tábor v případě deštivého nebo naopak hodně slunečného počasí.

Pro volný čas: středisko poskytuje možnost táboráků, ruské kuželky, stolní tenis, hřiště na plážový volejbal, streetballový koš, projížďky na lodičkách, petangue, sportovní půjčovna a bazén 10x5m (protiproud, noční osvětlení)

V ceně: 9x nocleh, 10x strava 5x denně s pitným režimem + balíček na cestu, programové zajištění, doprava z Olomouce, Litovle, Prostějova a Brna, bazén, odměny pro děti, pojištění CK, DPH.

Příplatky: Výlet Bruno family park. Cena včetně vstupného a busu je 250 Kč, úhrada výletu u autobusů při odjezdu dle zájmu.

Pojištění: 180 Kč - Jedná se o pojištění proti stornu - Uniqa - trvalé následky úrazu, zavazadel a storna (v případě, že dítě nenastoupí kvůli nemoci na tábor) - nutno sjednat při objednávce tábora!

Slevy: z důvodu větších nákladů na chod tohoto tábora není možné uplatnit slevy za včasnou rezervaci. Při objednávce jednoho dítěte na více turnusů z nabídky táborů CK BAVI poskytujeme u druhého turnusu navíc slevu 150 Kč (tato sleva není časově vázaná).

Vzkazník

• Nelinka Čudová
  • |

Ahoj Nelinko-posíláme Ti pěkný pozdrav na tábor a přejeme všechno nejlepší k Tvým narozeninám!!!Hodně štěstí ,samé zdraví a at se Ti splní všechna přání!!!!Doufám,že sis prožila Tvůj narozeninový den krásně!!Měj se pěkně-rodiče od Natálky(teta Radka a Pavel).

• Natálka Bulvová

Ahoj Natálko-to jste se dnes teda měli!!Parník a zoo-to se Ti určitě líbilo!!!Jsem zvědavá jestli se vydáš na stezku odvahy také?Měj se krásně,dávej na sebe pozor!Myslíme na Tebe pořád!!Pozdravují opět obě babičky a Radek.Máma a táta.

• Šimon Matušek
  • |

Ahojky Šimi, tak jsem si přečetla jaký jste měli parádní výlet. Jízda na parníku a zoo. Vypadá to na super den. A včerejší hry pro vodomilné táborníky taky pecka. Zítra je svátek tak mám prodloužený víkend. Chtěly jsme s Baru do kina, ale rozhodly jsme, že počkáme na tebe a půjdeme všichni. Tak si dál užívejte táborového života a mějte se pěkně. Paaaaa mamka a spol. ;0)

• Nikolka Pospíšilová

Ahoj Nikinko,koukám na fotečky.Vidím z fotek ,že pořád něco děláte to je fajn.Zdraví tě Denisek a maminka.Zítra už jedu domů z Vídně,tak ti vyvenčím králíčka.Tak pa a mějj se.pusu tata

• táborové hlášení 5 a 6
  • |

Hlásíme se po dvou dnech z tábora. Užíváme si krásného počasí a zbývající dny tábora. Včera ráno jsme luštili šifru, poté jsme hráli osvěžující hru kelímkovou válku, která se nám protáhla až do odpoledne. Po svačině znovu proběhla vodní hra, roura a lavorovka. Večer jsme se koukali na film Raubíř Ralph a internet. Dnes jsme měli náročný den. Ráno jsme se vydali do Veverské Bítýšky, kde jsme nastoupili na parník, který nás dopravil do brněnské Bystrce. Šalinou jsme se dopravili přímo do zoo, kde jsme si užili procházku mezi exotickými zvířaty. Stejná trasa nás čekala i na cestě zpátky. Všichni jsme v pořádku v táboře. Nyní bude probíhat povinné sprchování a kontrola od klíšťáků. Poté se bude konat stezka odvahy pouze pro zájemce. Jitka Přivřelová, hlavní vedoucí.

• Vedoucí Tereza Faltusová

Ahoj Terezko,
doufám, že jsi na děti hodná a moc je nezlobíš. Díval jsem se na fotky, převleč si už triko. Adam ti vzkazuje, že nejsi zajímavá. Moc se na Tebe všichni těšíme. Trošku nás mrzí, že jsi neposlala dopis. Užívej. David, Eidam a Tchyňa s Tchánem.

• lucinka šilbertová
  • |

ahoj Luci.Jak se máš?Mám noční a jsem sama,tak doufám,že budu mít klidek.Dneska tatovi vytáhli stehy,bude chodit na rehabky a pak pojede možná do lázní,Jestli je dostane.Simonka už jede v sobotu na státnice,bude tam celý týden,ale datum mi nechce říct a promoce jsou 25.odpoledne,takže pojedeme.Včera byl děda a babi i s Blackem na Moravě na jeden den a Black vůbec v autě nezlobil,byl tak hodný.A taky se na tebe těší.Dneska jsem se bavila s Miškou,tak tě pozdravuje a každý den kouká na fotky .A taky se asi těší na tábor.Počasí vám přeje,tady taky je hezky.Dopoledne jsem byla v zahradě takže zase je půlka vypletá.Všichni tě zdraví a posílají pozdravy.Jo a dnes jsem volala tetě Ani,takže tě taky pozdravuje.Tak se zatím měj hezky a pá mamka

• Lucinka Šilbertová

Už se ti to pomalu krátí užívej si každý den. Těším se že mě přijedou ruce i nohy .S těma náhradníma to stojí za nic. Probouzí se v poledne .Ještě nemohu chodit .Tak zatím se měj dobře a užij si to .Tata

• Nelinka Čudova
  • |

Nelinko přejeme ti všechno nejlepší k tvým 8 narozeninám!! Moc tě objímám ! Doufám že balík přišel v pořádku a dopis stihl přijít dnes! Těším se a užívej !Mamka, strejda a babičky

• Štěpán Mareš

Čauky Štěpi, dnes mi došel dopis o tebe...je to jak z toho vtipu :) co jsi nám četl na zahradě. Super, že se ti tam líbí. Užívej co to dá! Já už mám prázdniny...jupííí!!!! Tak zatím čao máma.