• Aktuální nabídka

Chatový tábor Heroltice - Plnou parou vpřed!

Heroltice - Plnou parou vpřed!

• datum:
  • cena: od 4 750 Kč

Aktualizace ke dni 28. 7. - tábor obsazen. Děkujeme.
Chatový tábor Heroltice - Plnou parou vpřed!

Hlavní vedoucí je Radka Sedlářová alias Řaďa :-) - Zkušená táborová vedoucí s dlouholetou praxí

Termín: 4. 8. 2020 - 13. 8. 2020 (10 dní)     Cena: 4.750 Kč          věk: 7 -15 let

Program: Řaďa a její tým zkušených vedoucích se vydají na dobrodružnou plavbu kolem světa. Celou posádku čeká nezapomenutelných 10 dnů na palubě lodi.Navštívíme ostrovy, kam dosud nevstoupila civilizace. Uvidíme zde zvířata a prapodivné rostliny, které ještě nikdo  nikdy nespatřil. Cesta bude zábavná, nebezpečná a hlavně dobrodružná. Čeká nás spousta nelehkých překážek, které společnými silami překonáme. Těšíme se na Vás! Plavbě ZDAR!

Chatový tábor Heroltice - dětský tábor u řeky Svratky v lokalitě Šárka blízko Tišnova

- doporučený věk: 7 - 15 let

- celotáborová motivační hra i zájmové aktivity v rámci Vyber si a běž, komornější počet dětí

- vhodné i pro malé děti a děti, které jedou na tábor prvně

- pro obrovskou oblibu a zájem o tuto lokalitu jsme vzali středisko skoro na celé prázdniny

- možnost doobjednání výletu u busu

- pro horší počasí velký párty stan, který pojme celý tábor

- bazén s protiproudem a krásné sociální zázemí

- nádherná příroda

Popis: tuto osvědčenou lokalitu jsme zařadili opět do nabídky vzhledem k velké oblíbenosti. Krásné středisko blízko Brněnské přehrady. Počet míst omezen na 90 dětí. Rekreační areál se nachází asi 25 km od Brna směrem na Tišnov.

Ubytování: ve 4lůžkových chatkách s el. (92 míst), moderní umývárny v nerezu, toalety, nově velký párty stan pro celý tábor v případě deštivého nebo naopak hodně slunečného počasí.

Pro volný čas: středisko poskytuje možnost táboráků, ruské kuželky, stolní tenis, hřiště na plážový volejbal, streetballový koš, projížďky na lodičkách, petangue, sportovní půjčovna a bazén 10x5m (protiproud, noční osvětlení)

V ceně: 9x nocleh, 10x strava 5x denně s pitným režimem + balíček na cestu, programové zajištění, doprava z Olomouce, Litovle, Prostějova a Brna, bazén, odměny pro děti, pojištění CK, DPH.

Pojištění: 180 Kč - Jedná se o pojištění proti stornu - Uniqa - trvalé následky úrazu, zavazadel a storna (v případě, že dítě nenastoupí kvůli nemoci na tábor) - nutno sjednat při objednávce tábora!

Slevy: z důvodu větších nákladů na chod tohoto tábora není možné uplatnit slevy za včasnou rezervaci. Při objednávce jednoho dítěte na více turnusů z nabídky táborů CK BAVI poskytujeme u druhého turnusu navíc slevu 150 Kč (tato sleva není časově vázaná).

Vzkazník

• Elena Dvořáková
  • |

Nazdar Elenko, probudili jste se do slunečného rána. Třeba se půjdete koupat a budete si užívat pěkného počasí. Díváme se na foto, no nech se někdy více vyfotit. Jinak je vidět, že stále něco děláte. Měj se hezky a dávej na sebe pozor. Z Litovle tě zdraví děda a babička.

• Peťa Kovář

Dobre ráno petanku, už jste v půlce tábora, tak si ten zbytek užívejte myslím na vás maminka

• Dominička Kovářová
  • |

Dobré ranko, tak už jste za půlkou tábora, viděla jsem ty trička co jste vyráběli a jsou super, užívej si poslední dny, myslím na tebe pusu mamka

• Maruška Miškovská

Ahoj Mučiku,konečně jsem tě našla na fotkách. A s úsměvem na tváři. Jsem moc ráda, jestli se ti tábor líbí. Honza byl včera už pracovat. Posíláme velikananánskou pusu.

• Kluci Deutschovi, chatka č. 23

Dobré ráno, táborníci.
Máte vyrobená moc pěkná trika. Tábor už je v druhé polovině, tak si to pořádně užijte, ať nám potom můžete popovídat. Dneska dávejte pozor na věznici ALCATRAZ, raději se vraťte domů....máte vyprané celé postýlky. Už je mi trochu smutno z toho ticha, když tady nehulákáte a nikdo nic nepotřebuje. Děda Mila s babi Ivou se moc těší, až jim budete vykládat zážitky. Zdravím také Vojtu se Štěpánkem.
Pěkně si uklízejte v chalupě. A´t se nestydím.
Zdraví mamka a tatínek.

• Hlášení č. 5
  • |

Nástup dnešního dne byl velice specifický, navštívili nás obyvatelé Havaje. První klání v těchto exotických ostrovech proběhlo pod názvem CHYŤ SI SVŮJ KOKOS.
Krásné počasí vyčarovalo ve hře DUHA NAD OSTROVEM všem hezké úsměvy a výsledky týmů byly opravdu napínavé.
V odpoledním programu naši „hazardéři“ sázeli, vyhrávali a prohrávali v různých tipovacích hrách a soutěžích. Toto slunečné odpoledne jsme si skočili i do bazénu. Počasí nám prostě přeje.
Jako oddech po celém dni k nám zavítala pohádka o VAIANĚ, u které jsme příjemně zrelaxovali a pak se odebrali do svých kajut k spánku.
Zítřek bude nejspíš náročný, blížíme se ke známému ostrovu a zároveň věznici ALCATRAZU!

• Natálka Štěpánková
  • |

Ahojky Natálko,moc na tebe myslíme a děkujeme za fotecku se srdíčkem,přišel nám od tebe pohled a jsme moc rádi , že ti chutná,pá zdraví mamka ,taťka babi a nejlepší kamarád modrásek

• Pavla Bendová

Ahoj Pajulko.Jakpak se vede? Nám doma ok.Já jsem ráno opravoval chodník z cesty k domu,aby nám tam nestékala voda do dvora.Pak jsem jel k Milanovi dělat v domečku vzadu elektriku.Měl jsem tam i oběd a mám tě pozdravovat.Odpoledne jsem ještě posek trávu a byl večer.Zítra bych chtěl jet někam na kole.Pa měj se fajn T+B+K+9S

• Jan a Adam Kalodovi
  • |

Kluci myslíme na vás. Užívejte si cestování kolem světa. Až přijedete, je to tady pro vás samý překvapení.
Táta, Pětka, babča a Kubík.

• Vojta a Štěpánek Mockovi
  • |

Ahoj Vojtíšku a Štěpánku, Tak už máte půlku za sebou. Sledujeme se strejdou každý den fotky a už by ses Vojti konečně mohl převlíct :) Fotky jsou pěkný a určitě tam máte spoustu zábavy a zajímavých her.Pozdravuje Vás babička Olinka, teta Martinka a děda Luba s babičkou Miri.Měj te se hezky a posíláme pusinky.Maminka a rselda.