• Aktuální nabídka

• datum:
  • cena: od 2 990 Kč

Chatový tábor Heroltice - Princezna ze mlejna

Termín: 10.7. - 15.7.2017 (6 dní)

Cena: 2990,-
Hlavní vedoucí je Michaela Niklasová, vychovatelka školní družiny ZŠ Mariánské Údolí, dlouheletá zkušenost s dětskými tábory

Doporučený věk: 7- 12 let

- dětský tábor u řeky Svratky v lokalitě Šárka

- celotáborová motivační   hra i zájmové aktivity v rámci Vyber si a běž, komornější počet dětí
- vhodné i pro malé děti a děti, které jedou na tábor prvně
- pro obrovskou oblibu a zájem o tuto lokalitu jsme vzali středisko skoro na celé prázdninyJ
- možnost doobjednání výletu u busu.
- velký párty stan a jídelna pro horší počasí, který pojme celý tábor
- bazén s protiproudem a krásné sociální zázemí
- nádherná příroda

Popis:
Tuto osvědčenou lokalitu jsme zařadili opět do nabídky vzhledem k velké oblíbenosti.

Celotáborová hra: I v Herolticích měli kdysi svůj mlýn, ve kterém žil mlynář se svou dcerou, ale nebydleli tam sami. Společnost jim dělala tři strašidla - čert, vodník a čarodějnice. Občas je navštívil také kníže ze zámku, kterého neměli rádi.... Tato celotáborová hra bude inspirována všem dobře známou pohádkou. Každým dnem nás bude provázet jiná postava z této pohádky. Takže jeden den zažijeme dobrodružství ve společnosti čerta, jiný navštívíme vodní říši s vodníkem. Budeme plnit  úkoly, soutěžit v různých disciplínách a uvidíme, jestli se nám podaří vysvobodit zakletou princeznu.

Krásné středisko blízko Brněnské přehrady.   Počet míst omezen na 90 dětí.Rekreační areál se nachází asi 25 km od Brna směrem na Tišnov.
Ubytování : v 4  lůžkových chatkách s el. (92 míst), moderní umývárny v nerezu, toalety, nově velký párty stan , který pojme celý tábor v případě deštivého počasí nebo naopak hodně slunečného.
Pro volný čas: středisko poskytuje možnost táboráků, ruské  kuželky, stolní tenis, hřiště na plážový volejbal, streetballový koš, projížďky na lodičkách, petangue, sportovní půjčovna a bazén 10x5m (protiproud, noční osvětlení)

V ceně: 9x(5x) nocleh, 10x (6x)strava 5x denně s pitným + balíček na cestu, programové zajištění, doprava z Olomouce, Litovle, Prostějova a Brna, bazén, odměny pro děti, pojištění CK,  DPH .

Příplatky:

Výlety:

• výlet parníkem z Veverské Bitýšky k hradu Veveří do ZOO Brno včetně vstupného a lodního lístku 250 Kč
  • nebo do Aquaparku v Kuřimi 250 Kč
  • u turnusu 10.7.  nebude  výlet nabízen

Pojištění:

• 180 Kč / 10 denní turnus , 110Kč/6 denní turnus
  • Jedná se o pojištění proti stornu -  Uniqa  - trvalé následky úrazu, zavazadel  a storna (v případě, že dítě nenastoupí kvůli nemoci na tábor) - nutno sjednat při objednávce tábora!

Slevy: Z důvodu větších nákladů na chod tohoto tábora není možné uplatnit slevy za včasnou rezervaci.

Při objednávce jednoho dítěte na více turnusů z nabídky táborů CK BAVI poskytujeme u druhého turnusu navíc ještě slevu 150,-Kč.    ( tato sleva není časově  vázaná )

Vzkazník

• Nikolka Navrátilová
  • |

Ahoj sluníčko moje,včera mě doma čekalo veliké překvapení, přišel nám dopis od tebe, udělala jsi mi velikou radost,hned jsem ho četla tatínkovi. I babička se chlubila ,že si jí poslala. Tak dnes vás čeká poslední den, tak si ho užij .Sluníčko ať vám svití a prožijete krásný den plný super zábavy. Zítra tě budu čekat s tatínkem a Adélkou,moc se na tebe těšíme.Jo málem bych zapomněla,mám tě pozdravovat od Laurinka a Nelinky prý jste se tam potkaly. A Deniska a Šimonek taky posílají velikou pusinku. Pozdravuj od nás Nelinků,Karolínku a Kristýnku. Pa pa posíláme pusinku maminka,tatínek a Adélka.Jo křeček v pořádku Adélka se stará

• Adámek a Kristýnka Šolkovi

Ahoj Adámku a Kristýnko. Děkuji za dopisy z tábora. Měla jsem z nich velkou radost. Dnes jsem byla s tatinkem ve Valmezu, Pavlinka a Karel dostali dopis také. Už se na vás těší. A moc pozdravují. Tak si užijte poslední den. Těším se na Vaše zážitky. Teď už spinkáte, tak sladké sny

• Adámek Ihnát

Ahoj Adámku,
každý večer se s maminkou díváme na fotky. Máte to tam úžasný! Dnes nám přišel od tebe první dopis a moc nás to potěšilo. Užívejte si poslední dny, ať vám hezký svítí sluníčko a máte fajn počasí. Už se těšíme na tebe a tvé zážitky z tábora. Posíláme pusu. Taťka s maminkou.

• Monika Fuchsova
  • |

AHOJ MONICKO tet jsme koukali na fotky tak se máte skvěle už to utíká uzij si poslední dny už jse na tebe těšíme pozdravuji Te babičky a děda Máme Te moc rádi Ahoj a pa mamka a tatka

• Stelinka Šenková

AHOJ STELI, ZDRAVÍ TĚ SIMI, SOFI, DNES U NÁS SPÍ A MYSLÍME NA TEBE,JAK SI UŽÍVÁŠ TÁBOR.VIDÍME TĚ NA FOTKÁCH KOLIK MÁŠ DIPLOMŮ. UŽ SE TĚŠÍME AŽ PŘIJEDEŠ A BUDEŠ VYPRÁVĚT CO JSTE VŠECHNO DĚLALI.PUSU BABIČKA A DĚDA.

• Terezka Kukulová
  • |

Ahoj Terulinko, dnes jsem byla s mamkou ve Zlíně zapsat se do nové školy. Potom za mnou přijel Adam, moc tě pozdravuje a já taky:) za dva dny jsi doma, už se těšíme jak nám to všechno budeš vyprávět, tak pa, Káta.

• Hlášení č. 4

Ve čtvrtek ráno nás navštívily dvě pohádkové postavy z naší pohádky - čert a čarodějnice. Dopoledne jsme se vydali na Pohádkovou stezku, kde děti plnily různé úkoly. V první části odpoledne oddíly soutěžily ve hře Čarodějnické fusekle. V druhé části se nám na Čarodějnickou burzu slétly čarodějnice z širokého okolí. Při této hře děti sbíraly barevné lístečky, jejichž hodnota nečekaně klesala a stoupala. Na večer vyhlásila čarodějnice soutěž Čarodějnice hledá talent. Děti zde mohly předvést, co dovedou. Při vyhodnocení jsme mohli vidět i slzy dojetí.

Teď už jsou všechny děti v postýlkách a těší se na zítřejší finálové dobrodružství.

Za kolektiv vedoucích Míša

• Nikola Šimčíková
  • |

Ahoj Niki, z fotek jsme poznali, že se máš dobře. Hezky se bav těšíme se na tebe Mamka, taťka a Martin.

• Terezka Nevrlá

Ahoj Terzko,koukáme na fotečky-jsou krásný a vidíme jak se dobře bavíš..tak si krásně užij i ty poslední super dny,hlavně počasí ať vám vyjde..tak papa posíláme pusu a těšíme se na Tebe pa♥

• Adélka Chomová
  • |

Ahoj brouku :-) Tak ještĕ ti zbývají dva dny plné zábavy. Pořád sleduju fotečky, nĕkdy i dvakrát dennĕ. Protože se mi líbí,jak jsi na všek fokách plná energie a spokojenosti :-) Mamka mi dnes psala,že mám u vás doma nĕjaké překvapení a já asi tuším, že to bude pozdrav z tábora, tak na to se moc tĕším, až si to zìtra vyzvednu. A pak se moc tĕším až si všichni vyzvedneme tebe v sobotu a budeš nám vyprávĕt, co všechno se událo... A bĕda ti, jak řekneš tvoji oblíbenou stručnou vĕtu: " Všechno dobrý"... CHI CHI :-D . Přeji ti další krásnou dobrou noc. Mám tĕ nejradĕji:-) Tvá Týna, Paťa a Silver