• Aktuální nabídka

• datum:
  • cena: od 2 990 Kč

Chatový tábor Heroltice - Princezna ze mlejna

Termín: 10.7. - 15.7.2017 (6 dní)

Cena: 2990,-
Hlavní vedoucí je Michaela Niklasová, vychovatelka školní družiny ZŠ Mariánské Údolí, dlouheletá zkušenost s dětskými tábory

Doporučený věk: 7- 12 let

- dětský tábor u řeky Svratky v lokalitě Šárka

- celotáborová motivační   hra i zájmové aktivity v rámci Vyber si a běž, komornější počet dětí
- vhodné i pro malé děti a děti, které jedou na tábor prvně
- pro obrovskou oblibu a zájem o tuto lokalitu jsme vzali středisko skoro na celé prázdninyJ
- možnost doobjednání výletu u busu.
- velký párty stan a jídelna pro horší počasí, který pojme celý tábor
- bazén s protiproudem a krásné sociální zázemí
- nádherná příroda

Popis:
Tuto osvědčenou lokalitu jsme zařadili opět do nabídky vzhledem k velké oblíbenosti.

Celotáborová hra: I v Herolticích měli kdysi svůj mlýn, ve kterém žil mlynář se svou dcerou, ale nebydleli tam sami. Společnost jim dělala tři strašidla - čert, vodník a čarodějnice. Občas je navštívil také kníže ze zámku, kterého neměli rádi.... Tato celotáborová hra bude inspirována všem dobře známou pohádkou. Každým dnem nás bude provázet jiná postava z této pohádky. Takže jeden den zažijeme dobrodružství ve společnosti čerta, jiný navštívíme vodní říši s vodníkem. Budeme plnit  úkoly, soutěžit v různých disciplínách a uvidíme, jestli se nám podaří vysvobodit zakletou princeznu.

Krásné středisko blízko Brněnské přehrady.   Počet míst omezen na 90 dětí.Rekreační areál se nachází asi 25 km od Brna směrem na Tišnov.
Ubytování : v 4  lůžkových chatkách s el. (92 míst), moderní umývárny v nerezu, toalety, nově velký párty stan , který pojme celý tábor v případě deštivého počasí nebo naopak hodně slunečného.
Pro volný čas: středisko poskytuje možnost táboráků, ruské  kuželky, stolní tenis, hřiště na plážový volejbal, streetballový koš, projížďky na lodičkách, petangue, sportovní půjčovna a bazén 10x5m (protiproud, noční osvětlení)

V ceně: 9x(5x) nocleh, 10x (6x)strava 5x denně s pitným + balíček na cestu, programové zajištění, doprava z Olomouce, Litovle, Prostějova a Brna, bazén, odměny pro děti, pojištění CK,  DPH .

Příplatky:

Výlety:

• výlet parníkem z Veverské Bitýšky k hradu Veveří do ZOO Brno včetně vstupného a lodního lístku 250 Kč
  • nebo do Aquaparku v Kuřimi 250 Kč
  • u turnusu 10.7.  nebude  výlet nabízen

Pojištění:

• 180 Kč / 10 denní turnus , 110Kč/6 denní turnus
  • Jedná se o pojištění proti stornu -  Uniqa  - trvalé následky úrazu, zavazadel  a storna (v případě, že dítě nenastoupí kvůli nemoci na tábor) - nutno sjednat při objednávce tábora!

Slevy: Z důvodu větších nákladů na chod tohoto tábora není možné uplatnit slevy za včasnou rezervaci.

Při objednávce jednoho dítěte na více turnusů z nabídky táborů CK BAVI poskytujeme u druhého turnusu navíc ještě slevu 150,-Kč.    ( tato sleva není časově  vázaná )

Vzkazník

• Laura Neubauerová

Ahoj Lauri,
jééé, vy tam ale máte srandovní strašidla! Je vidět, že se máte prima. Mica se po tobě každý den shání, pořád jí musíme říkat, že přijedeš až v sobotu. Tak si hezky užij poslední 2 dny, pa a pusu, maminka a tatínek

• Nelinka Pavelková
  • |

Ahooj Nelinko, koukám na fotky a úplně vám závidím. Doufám, že si to tam s holkama pořádně užíváte. Těším se až mi všechno povíš. Měj se hezky a posílám pusu. Ségra Nuny

• Eliška s Lukasek Jelinkovi

Ahoj děti, dnes se dobré obléct, dost se ochladilo. Přeji Vám krásný den plný zábavy a těším se na další fotky! Velkou pusu posílám Máma,táta a Florianek

• Maruška Konečná
  • |

Ahoj Maruško, včera se u nás zastavila teta Ivka s Alenkou a hned se ptala, jak se daří Marunce. Já ji nemohla podle fotek říct nic jiného než super:-) Jak vidím fotky, tak vzpomínám na náš společný tábor v Kosově. Už se vám to holky pomalu krátí, tak si to pořádně užívejte. Ranní pozdrav posílá maminka PS: na 1 máš 71 tis. a 2 máš 112 tisíc. Kobra se podařila;-)

• Terezka Hynková

Ahoj Terinko! Včera jste měli teda bezvadný večírek s čertem, určitě jste si to moc užili. Do rána se nám pěkně ochladilo tak se pak na noc přioblékni, zítra bude ještě větší zima. Měj se moc hezky.pa maminka

• Martínek Vojáček

Ahoj Martínku,
každý den koukáme na fotky a jsme moc rádi jak si to užíváš a usmíváš se. Včera jste měli moc pěkný den se strašidly.Tolik her, co na táboře hrajete ani neznám. Budeš nás muset ty hry naučit. Už se vám to krátí, dnes už je čtvrtek a ještě zítra a v sobotu už jedete domů. Podle fotek máte pěkné počasí u nás je škaredě. Vůbec se nekoupeme.Poslali jsme ti dopis, tak snad už ho máš nebo ti dneska příjde. Mějte se krásně a těšíme se na další usměvavé fotečky. Máme tě moc rádi a posíláme pusenku. Maminka, tatínek a Haňulka

• Nikolka Navrátilová
  • |

Ahoj Nikolko, teda vy jste si včera pěkně užili,den s čertíkem podle fotek byl suprový. Měla jsem velkou radost, na všech fotkách se hezky usmíváš ,šlo vidět že si to i pořádně užíváte. Už se to krátí,to se ti vůbec nebude chtít domů,ty budeš mít tolik pěkných zážitků, nemůže se dočkat až mi je budeš všechny vyprávět. Pozdravuje tě babička a ďeda. Nelince,Karolínce a Kristýnce vyřiď od nás pozdrav.Pa pa líbá tě mamka,taťka a Adélka

• Hlášení č. 3

Čtvrteční den jsme trávili ve společnosti čerta. Ráno jsme hráli hry Zeptej se čerta, kdy děti odpovídaly na pohádkové otázky. A Čertí rej, úkolem našich malých čertíků bylo svolávat se pomocí zvuků do skupinek podle čísla na lístečku, který našli, takže se táborem ozývalo jen kuku, ble ble, bubu a podobně :-) Díky horkému pekelnému počasí jsme odpoledne zvolili hru Voděnku nééé, děti musely prstíky ucpávat dírky v rouře, kterou měly naplnit vodou až po okraj. Mezi jednotlivými koly jsme stihli i bazén. V druhé části odpoledne jsme si vyzkoušeli, jaké máme štěstí ve hře, sázeli jsme si na svůj úspěch v soutěži Z pekla štěstí. Večer jsme měli Exkurzi v pekle s Luciferem, u táboráku jsme si zazpívali známé i nové písničky. Děti v tento den čekala také noční hra - Strašidelné doupě. Procházeli jsme táborem a potkávali tu různé pohádkové postavy, nadpřirozené bytosti, nebo noční tvory. Viděli jsme hejkala, tříhlavého draka, netopýra, jednorožce, bludičku, pavouka, permoníka a lochneskou příšeru.

Děti si den náramně užily a už se těší na další.

Za kolektiv vedoucích Míša

• Tomášek Malenda

Ahojky Tomasku,
s tatinkem ti zavidime tvůj super tabor s tak nabitym programem. Je moc hezke, ze se zapojujes do her a snad si kazdou chvilicku užívás. Máme te radi a posilame pusu. Pa mamka a taťka :-)

• Adélka Vykydalová
  • |

Ahoj Adélko, tak jsi v polovině tábora. Toto utíká !!! Dnes jsem byla s Miškou u babičky a dědy v Uničově, tak nám celý den rychle utekl. Miška si už zapamatoval, že jsi jela pryč autobusem. Babička se ho zeptala : Kde máš Aďu? A víš jak Miška jen brebentí, tak i babička poznala, že řekl : Aďa pá brmbrm :-D Chodí si taky hrát do pokojíčku a válí se ti na posteli, musím ti to pak uklidit než přijedeš. Hlavně si vše užívej !!! Posíláme ti všichni pusinku a velké pozdravy. Mamka, taťka a Miška