• Aktuální nabídka

• datum:
  • cena: od 4 200 Kč

Chatový tábor HEROLTICE - Piráti na vlnách pohádek

Termín: 17.8. - 26.8.2017 (10 dní)
Cena: 4200,-

Hlavní vedoucí: Martina Zbořilová, 29 let, několikaletá profesionální praxe na dětských táborech s CK BAVI
Hostuje: Viktor Kohout- majitel firmy

Doporučený věk: 7- 15 let

- dětský tábor u řeky Svratky v lokalitě Šárka
- celotáborová motivační   hra i zájmové aktivity v rámci Vyber si a běž, komornější počet dětí
- vhodné i pro malé děti a děti, které jedou na tábor prvně
- pro obrovskou oblibu a zájem o tuto lokalitu jsme vzali středisko skoro na celé prázdninyJ
- možnost doobjednání výletu u busu.
- velký párty stan a jídelna pro horší počasí, který pojme celý tábor
- bazén s protiproudem a krásné sociální zázemí
- nádherná příroda

Celotábotová hra: Děti se promění v posádky pirátských lodí. Budou proplouvat neprobádaným oceánem pohádek. Každý den zastaví na nějakém pohádkovém ostrově, kde splní různé úkoly. Postupně se budou dostávat na hlavní pohádkový ostrov, kde je čeká veliký poklad a osvobození Jacka Sparrowa. Děti si budou vyrábět: oddílovou pirátskou vlajku, šátky, tričko a loď. Každý pirát obdrží pas , do kterého na každém pohádkovém ostrově dostane razítko , které svědčí o tom, že ostrov navštívil. Celotáborovou hrou je bude provádět Martina Jack Sparrowová.

Popis: Tuto osvědčenou lokalitu jsme zařadili opět do nabídky vzhledem k velké oblíbenosti. Krásné středisko blízko Brněnské přehrady.   Počet míst omezen na 90 dětí.Rekreační areál se nachází asi 25 km od Brna směrem na Tišnov.

Ubytování : v 4  lůžkových chatkách s el. (92 míst), moderní umývárny v nerezu, toalety, nově velký párty stan , který pojme celý tábor v případě deštivého počasí nebo naopak hodně slunečného.
Pro volný čas: středisko poskytuje možnost táboráků, ruské  kuželky, stolní tenis, hřiště na plážový volejbal, streetballový koš, projížďky na lodičkách, petangue, sportovní půjčovna a bazén 10x5m (protiproud, noční osvětlení)

V ceně: 9x(5x) nocleh, 10x (6x)strava 5x denně s pitným + balíček na cestu, programové zajištění, doprava z Olomouce, Litovle, Prostějova a Brna, bazén, odměny pro děti, pojištění CK,  DPH .

Příplatky:

Výlety:

• výlet parníkem z Veverské Bitýšky k hradu Veveří do ZOO Brno včetně vstupného a lodního lístku 250 Kč
  •  úhrada výletu  u autobusů  při odjezdu dle zájmu
  • u turnusu 10.7.  nebude  výlet nabízen

Pojištění:

• 180 Kč / 10 denní turnus , 110Kč/6 denní turnus
  • Jedná se o pojištění proti stornu -  Uniqa  - trvalé následky úrazu, zavazadel  a storna (v případě, že dítě nenastoupí kvůli nemoci na tábor) - nutno sjednat při objednávce tábora!

Slevy: Z důvodu větších nákladů na chod tohoto tábora není možné uplatnit slevy za včasnou rezervaci.

Při objednávce jednoho dítěte na více turnusů z nabídky táborů CK BAVI poskytujeme u druhého turnusu navíc ještě slevu 150,-Kč.    ( tato sleva není časově  vázaná )

Vzkazník

• Ríša Horák
  • |

Ahoj Ríšo, posíláme moc pozdravů. Už jenom pár 3 dny a pojedeš domů. Moc se na tebe těšíme. Patrik má už nový počítač, tak se chystá, až si spolu pořádně zahrajete. Na fotkách jsme viděli, jak se tam bezva bavíš, tak to jsme moc rádi. Měj se pěkně. Pusu posílá máma, táta a Patrik

• Tomáš Hrabovský

Ahoj Tomíku,
včera nám přišel dopis od Tebe, moc děkujeme, udělal nám velkou radost, taťka mi ho hned přečetl. Jsme rádi, že jsi spokojený a že se Ti tam líbí. Moc si to užij. My s taťkou dnes jedeme zkontrolovat Sedlo po práci. Už se na Tebe moc těšíme. Ahojky mamka a ta´tka

• Natali Dvořáčková

Ahoj Natali,
děkujeme za pozdrav a dopis moc nás potěšil a jsme rádi, že se ti tam líbí a že jsi spokojená. Včera jsme byli navštívit Ivanku a malého Tobiáška je to moc krásný šikovný chlapeček.
Hezky si to užívej měj se krásně moc pozdravů a pusu posílá babi a děda, taky Mikeš + Roza

• Maruška Dušková

Ahoj Maruško,
Moc tě všichni pozdravují.Adélka každý den spí moc dlouho dnes jsem jí musela budit a stávat se jí nechtělo jdeme totiž cvičit.Už se moc těšíme až dojedeš domů a budeš vykládat jaké to tam bylo.Posíláme moc pusinek Tatínek,Adélka,maminka babičky a děda.jo ještě Max a Rokin

• Helenka Přidalová
  • |

Ahoj Helenko, posíláme tobě i holkám pozdravy, hezky si to užívejte. Doufám, že něco jíš, ať tě pak najdeme u autobusu :-D)). Pá mamka, taťka, Lucka a kočičky

• Moňa Páleníčková

Ahoj Moni, každý večer sleduju fotky, pěkně se na nás usmíváš. Dnes jsem šla po práci s Flopčou do lesa na ostružiny, takže se nenudí. Máme tě rádi a posíláme moc pusinek. Mamka, Flopča, Bertík a Beník.

• Vikulka Hacarova
  • |

Ahoj kočko, tak ještě dva dny,tak si to užij ještě. Posíláme pusinky mamka a tatka.

• Karolínka a Valentýnka Strakovy

Ahoj pirátky:) moc děkujeme za krásný pohled a krásný dopis. Já jsem až teď večer přijel domů z Prahy a maminka je na návštěvě za holkama v Olomouci. Posíláme moc pusinek. PS: zapište si do diáře datum pondělí 29.1.2018. Ten den startujeme naše velké cestovatelské dobrodružství:) ahoj taťka

• Veronika Kapustová
  • |

Ahoj Veru,posílám ti pozdrav z Olomouce.Zdraví tě teta Renata,Domča,Martin,Marta,Daník,Laďa a já.Pa a pusu mamka.

• Natali Dvořáčková

Ahojky Natousku,
dnes dorazily 3 pohledy a dopis. Moc dekujeme. Z dopisu je nam jasne, jak jsi na tabore spokojena a jak moc se Ti tam libi.
Dnes jsme byli v Hatich(centrum s obchodama a Kinder Welt) prvni hodinku jsme Emcu nechali vyradit na atrakcich, potom jsme tak 2.5 hodin courali po obchodech. Chudak Emon, bud rada, ze jsi to s nami neabsolvovala. Nekdy koncem zari to zopakneme, aby ses take vyradila. Emicka ma slibene, ze s ni pujdes na lanovou drahu a moc se tesi. Sama nechtela jit.
Posilame Ti moc hubanu a pozdravy jako Tobe, tak i holkam. Mama, tata, Emka a Betak ( jo a do Pasohlavek jsme bez Tebe nejeli)