• Aktuální nabídka

• datum:
  • cena: od 4 600 Kč

Chatový tábor Heroltice - Lovci pokladů divokého údolí Šárka
Hlavní vedoucí:  Ing. Petr Hojgr- Šedý vlk (otec 3 dětí) a Viktor Kohout st.

Termín: 15.- 24.8. 2019 (10 dní) Cena: 4.600 Kč věk: 7-15 let

Program:  Do naší cestovní kanceláře přišel email, cituji: „ Jakožto nejváženější lovci pokladů se na Vás obracíme s prosbou. Během naší asijské hledačské túry se nám podařilo získat indicie k neskutečnému pokladu, který po sobě zanechaly rody Heroltynů a Brňanů poté, co se utkaly ve hře o trůny. Podle posledních, již ověřených a zaručeně pravých zpráv, se v katastru obce Heroltice, nedaleko města Tišnov má ukrývat poklad nebývalých rozměrů a hodnot. Jelikož je pro nás tato lokalita neprobádaná a Vy již máte v dané lokalitě místní znalost, dovolte nám Vás požádat ,o jeho vyhledání. Ideální doba, kdy budou zjistitelné všechny indicie bude v termínu 15.08. až 24.08.2019. S úctou, Vaši Lara Croft, Indiana Jones a Nicolas Cage. P.S. V případě potřeby se o rozluštění šifry mistra Herolnarda postará i Harry Fotr :-)“ Naše odpověď byla jednoduchá: „ Yes, no problem!“

A nyní se my obracíme na vás, protože si tuto příležitost nemůžeme nechat pro sebe. Pokud máte rádi dobrodružství, chcete zažít neskutečných 10 dnů v oblíbeném areálu, poznat nové přátele a prohloubit přátelství stávající, účastnit se tanečních párty, posedět v letním kině, zaplavat si v bazénu a v neposlední řadě být součástí vyššího poslání, je tu pro Vás tábor napěchovaný soutěžemi a bezkonkurenčním programem.

Chatový tábor Heroltice - dětský tábor u řeky Svratky v lokalitě Šárka blízko Tišnova

- doporučený věk: 7- 15 let

- celotáborová motivační hra i zájmové aktivity v rámci Vyber si a běž, komornější počet dětí

- vhodné i pro malé děti a děti, které jedou na tábor prvně

- pro obrovskou oblibu a zájem o tuto lokalitu jsme vzali středisko skoro na celé prázdniny

- možnost doobjednání výletu u busu

- pro horší počasí velký párty stan, který pojme celý tábor

- bazén s protiproudem a krásné sociální zázemí

- nádherná příroda

Popis: tuto osvědčenou lokalitu jsme zařadili opět do nabídky vzhledem k velké oblíbenosti. Krásné středisko blízko Brněnské přehrady. Počet míst omezen na 90 dětí. Rekreační areál se nachází asi 25 km od Brna směrem na Tišnov.

Ubytování: ve 4lůžkových chatkách s el. (92 míst), moderní umývárny v nerezu, toalety, nově velký párty stan pro celý tábor v případě deštivého nebo naopak hodně slunečného počasí.

Pro volný čas: středisko poskytuje možnost táboráků, ruské kuželky, stolní tenis, hřiště na plážový volejbal, streetballový koš, projížďky na lodičkách, petangue, sportovní půjčovna a bazén 10x5m (protiproud, noční osvětlení)

V ceně: 9x nocleh, 10x strava 5x denně s pitným režimem + balíček na cestu, programové zajištění, doprava z Olomouce, Litovle, Prostějova a Brna, bazén, odměny pro děti, pojištění CK, DPH.

Příplatky: výlet VIDA centrum Brno nebo parník a ZOO Brno. Cena včetně vstupného a busu je 250 Kč, úhrada výletu u autobusů při odjezdu dle zájmu

Pojištění: 180 Kč - Jedná se o pojištění proti stornu - Uniqa - trvalé následky úrazu, zavazadel a storna (v případě, že dítě nenastoupí kvůli nemoci na tábor) - nutno sjednat při objednávce tábora!

Slevy: z důvodu větších nákladů na chod tohoto tábora není možné uplatnit slevy za včasnou rezervaci. Při objednávce jednoho dítěte na více turnusů z nabídky táborů CK BAVI poskytujeme u druhého turnusu navíc slevu 150 Kč (tato sleva není časově vázaná).

Vzkazník

• Danielek Zavadil

Ahoj Danýsku,
koukala jsem, že jste byli na výletě. Doufám, že to bylo super, už se těším až mi povykládáš všechny zážitky. Dívala jsem se, že na chatce máte uklízeno podle bodů. Jsi moc šikovný a jsem na tebe pyšná. Tady na Sardínii je dnes zataženo, zatím nevylezlo sluníčko dnes. Zrovna se chystám na oběd, před chvílí jsem přišla od (zlobivých) dětí. Už odpočítávám každý den a těším se na tebe broučku. Tak si užívej posledních pár momentů na táboře a jak budeš doma, tak si hned zavoláme. Pozdravuj Nelinku a buď hodný chlapeček. Miluji tě, Ivanka.

• Nelinka Pistekova

Ahoj Nelinko
Uz nam přišel konecne dopis jsme moc rádi s tatinkem ze se ti na tabore libi a mas nove kamarady !!Vše nam pak povykladas...
Vsichni te moc pozdravuje a posíláme pusu mamka tatka braska babicka a deda

• Kubík Sláčala

Nazdar Kuboune :),
koukám, že se máte bezva. Samé koupání a hry, hned bych jel taky. Doufám, že už umíš plavat bez kruhu a až se vrátíš, tak zajedeme do aquaparku a ukážeš mi to. O.K.? Na fotkách se tváříš trošku smutně, tak doufám, že ti vždycky při focení jenom svítí sluníčko do očí a jinak jsi veselý. Určitě sis našel hodně kamarádů a užíváš si to. Díval jsem se na vaše hodnocení úklidu a nestačím se divit. To vám chatku určitě chodí uklízet nějaké víly, že máte takové pěkné hodnocení. Tak si užijte poslední dny tábora a mějte se tam krásně. Myslíme na tebe a brzy se uvidíme. Taťka, Janča, Nikča, Luky, BEN a Flatch. AHOJ.

• Martinka Kellnerová

Ahoj Martinko,
včera jsem byla s tou tetou Věrou vyzkoušet svatební šaty - myslím, že se ti budou moc líbit. Bylo to celkem fajn - zašli jsme si na oběd a po obchodech. Dnes pojedeme s Lukym koupit oblečení do Prostějova a zítra pujdeme ke Kuchařům vyorat brambory. Luky už je v pohodě, pomalu budeme balit do Tater. Sam je celkem smutný - hledá tě, už se na tebe strašně moc všichni těšíme a taky na to jak nám budeš vyprávět o táboře. Zdraví mamka

• Maty Číhal
  • |

Ahoj Maty, posilame pusu a myslime na Tebe. Mej se moc krasne. Obrovske pozdravy.
Mamka a tatka
PS: to prekvapeni na zahrade, uz je skoro hotove. S tatkou na tom makame kazdy den.

• Viki Sekaninova

Ahoj holčičko,

Představ si ze jsme ještě poradně nevybalili z kufru po všem tom letošním cestování. Takže se těším, ze mi budes asistovat. Tablet už jsme odblokovali, teď si s nim hraju já, když není nikdo kdo by mi ho zabavoval ... hehe
Do Brna pojedeme zítra odpoledne, rovnou z kanceláře - takže se nám třeba ještě povede vidět holcicky večer a poslechnout si “nechceš tetu” nebo “protože se mi to nelíbí” ...
Oběma nám moc chybis a tesime se až Tě budeme mít doma. V pondělí odpoledne je “opening ceremony” ve škole a v úterý ráno už začínáte. Terezka s holkama a babi přijedou možná ve středu a zůstanou i na víkend.

LY
Máma & Peter

• Tomáš Polák
  • |

Ahoj Tomi, zdraví tě Matýsek od babičky koko. Už se na tebe v sobotu těšíme a zatím všechny dobroty pojíme :-) Ahoj, měj se krásně. Matýsek, babička, děda a strejda

• Nelinka Pistekova

Ahoj Nelinko, moc tě pozdravujeme z Uničova. Teta Jana s Anetkou a Terezkou. Tešíme se v sobotu na Tebe.

• Nelinka Pištěková
  • |

Ahoj nelinko, posíláme Ti moc moc moc pusinek z Dlouhé Loučky. Doufáme, že si to pořádně užíváš! Těšíme se na Tebe. Teta Petra, strejda Martin a Terezka s Anetkou :-) :-) :-)

• kluci Hojgrovi

Ahojky! Posíláme pozdravy do tábora. Dnes jedeme za tetou do Šumperku, tak píšeme už teď. Užijte si poslední dva dny tábora a už se na vás všichni těšíme. papa mamka